Pohyb

Osobní tréninky

  • zdravotně-kondiční cvičení
  • zvýšení fyzické kondice, zpevnění
  • DNS DLE PROF. KOLÁŘE
  • hluboký stabilizační systém
  • cvičení pro zdravá záda, jóga, pilates
  • držení těla
  • trénink těhotných a po porodu,
  • zlepšení mobility, stability, síly
  • po porodu do kondice (diastáza, pánevní dno...)

Skupinová cvičení


Jóga

Podporuje správné držení těla, harmonizuje mysl a dech. Lekce je vedena v plynulému tempu. Lehce budeme přecházet do pozic, abyste v nich našli, co potřebujete. Nenásilným způsobem si uvědomíte důležitost dechu a sílu přítomného okamžiku 

Pilates

Pilates je cvičení typu body and mind, je směsí mezi východní a západní filozofií .

Tato metoda je zaměřena ke zvýšení ohebnosti, správnému dýchání, redukci stresu, nabrání svalové hmotnosti a správnému držení těla. V celém cvičení jde o zpevnění jádra těla, proto všechny pohyby vycházejí z břišních svalů a svalů spodních zad. 

Kruhový trénink

Vnitřní kruhový trénink nejenom pro ženy i s dětmi.

Komplexní trénink formou kruhového tréninku pro ty, kteří chtějí protáhnout, posílit a zformovat své tělo s důrazem na fyziologické a zdravotní provádění cviků.

.

Zdravá záda

Zaměříme se na nápravu špatných dechových vzorců, uvolnění ztuhlých části zad a také posílení důležitých svalových partii.

Využíváme metody jógové praxe, pilates ale i nejnovějších způsobů zlepšení pohybových vzorců dne DNS profesora Koláře.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky